Tehis-tähti kosmetiikkajätin mainoskasvoksi

Julianna Margulies valittiin L'Oréalin uudeksi kasvoksi.

Kosmetiikkajätti L'Oréalin mainoskasvoina tällä hetkellä toimivat Eva Longoria, Penelope Cruz ja Beyoncé saavat tehdä tilaa hieman kypsemmälle naiskauneudelle.

L'Oréalin uusin kasvo on Good Wife - ja Teho-osasto-sarjoista tuttu 44-vuotias Julianna Margulies.

- Muistan, kun ensimmäistä kertaa kuulin "Koska olet sen arvoinen". Olin nuori ja sanoin itselleni: "Kun minulla on rahaa, ostan ihania tuotteita ja tunnen itseni sen arvoiseksi.", Margulies kertoo WWD Beauty -sivustolla.

Vuosia myöhemmin Marguliesin unelma on käynyt toteen.

- Olen aina pitänyt ihoani parhaana kauneusvalttinani. Minulla on pienet ihohuokoset. Olen hyvin kalpea, joten olen pysynyt poissa auringosta, Margulies kertoo kauneutensa salaisuudeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti